امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

رگبار پراکنده باران در مشهد | بارش رگباری باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی (٢۵مهر ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۸۹۲۹۸
  • ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
رگبار پراکنده باران در مشهد | بارش رگباری باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی (٢۵مهر ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: امروز شاهد فعالیت امواج ناپایدار جوی در سطح استان هستیم که برای غالب نقاط استان به ویژه شمال و شمال غرب رگبار باران پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق احتمال ایجاد روان‌آب وجود دارد.

زهرا آهنگر زاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار داشت: طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز شاهد فعالیت امواج ناپایدار جوی در سطح استان هستیم که برای غالب نقاط استان به ویژه شمال و شمال غرب رگبار باران پیش‌بینی می‌شود و در این مناطق احتمال ایجاد روان‌آب وجود دارد.

وی افزود: علاوه بر بارش امروز در سطح استان به ویژه در نیمه شرقی و برخی مناطق جنوبی افزایش سرعت وزش باد را خواهیم داشت که همراه باخیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است.

آهنگر زاده گفت: فردا دمای هوا بین دو تا سه درجه کاهش خواهد یافت، اما به طور کلی تا اواخر هفته شاهد روند افزایش دما هستیم.

رگبار پراکنده باران در مشهد

به گفته وی امروز برای مشهد افزایش ابرناکی و وزش باد شدید پیش بینی شده است همچنین در برخی ساعات شاهد رگبار باران همراه با رعد و برق خواهیم بود و اواخر شب تشکیل مه را خواهیم داشت. در ٢۴ ساعت گذشته نوسانات دمایی در مشهد بین ٩ و ٢٢ درجه ثبت شده است و امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٢٢ درجه و در خنک‌ترین ساعات به ١١ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: همچنین روز گذشته باخرز با ۶ درجه و شهرستان مهولات با دمای هوای ٢۶ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد از شهرستان داورزن با سرعت ۵٠ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در روز گذشته شهرستان‌های قوچان، سبزوار، گلمکان، جغتای، جوین بارش داشته‌اند که بیشترین بارش از شهرستان جوین به میزان نیم میلیمتر گزارش شده است.

به گزارش مرکز پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت هوای این کلانشهر با عدد ٨٨ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه مفتح با شاخص ١۶٧ ناسالم برای تمامی گروه‌های حساس گزارش شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->